d. zajezdnia tramwajów konnych, budynek administracyjny (?), zajezdnia tramwajów elektrycznych
Architekt:
Zygmunt Kiślański.
Budowa:
1882.
Zajezdnia powstała dla obsługi wagonów tramwaju konnego równocześnie z zajezdnią przy Sierakowskiej 7. Powstały wówczas zabudowania na działce nr 13 (bliżej pl. Unii Lubelskiej): hala wagonowa oraz budynek administracyjny (?) i prawdopodobnie warsztaty na tyłach budynku administracyjnego.
Rozbudowa:
około 1908 w związku z elektryfikacją tramwajów wzniesiono nową halę postojową na działce nr 15 oraz przylegający do niej budynek mieszkalny mieszczący na parterze sale dla motorniczych i konduktorów, salę szkolną do wykładów, kancelarię i ambulatorium oraz dwa mieszkania na piętrze.
Zniszczona:
w czasie II wojny św.
Odbudowa i likwidacja:
zabudowania zajezdni odremontowano po 1945.
Służyły do 1955, kiedy to zostały rozebrane w związku z przeprowadzeniem ulicy Goworka i uruchomieniem nowej, obszernej zajezdni przy ul. J. P Woronicza.